środa, 10 czerwca 2015

Aqua Mineral - kosmetyki z Morza Martwego

Hej, 

Dzisiaj przygotowałam dla was post o linii kosmetyków, które miałam ostatnio przyjemność testować. Jest to Aqua Mineral, która swoje produkty opiera o minerały z Morza Martwego oraz ekstrakt z Czarnego Błota Mineralnego.

Te kosmetyki zainteresowały mnie ze względu na swój skład, który jest bogaty w oleje, naturalne wyciągi, algę z rodzaju Dunaliella i dosyć ciekawie brzmiącej formule RenovageTM, która ma przywracać równowagę skórze i  opóźniać procesy starzenia. 




Na pierwszy ogień idzie krem 
Replenishing Night Cream - Odbudowujący krem na noc 


Opis producenta : 
Luksusowy krem na noc zawiera opatentowany składnik Renovage™, który poprzez pośrednie oddziaływanie na DNA spowalnia procesy starzenia i pobudza do regeneracji komórki naskórka. Niezwykła receptura kremu zawiera regenerujące masło Shea, olej z ogórecznika, olejek z wiesiołka, olej z jojoby, olejek różany oraz 21 drogocennych minerałów z Morza Martwego. Kluczowym składnikiem jest alga z rodzaju Dunaliella, która poprawia zdolność skóry do utrzymania wilgotności, zapewnia optymalne nawilżenie oraz sprężystość. Chroni także przed niekorzystnym wpływem środowiska i wolnych rodników.
Skład : 
AQUA,PRUNUS AMYGDALUS DULCIS,DIMETHICONE,CETEARYL ALCOHOL,CETYL ALCOHOL,BEESWAX-CERA ALBA,OLEA EUROPEA (OLIVE) FRUIT OIL,GLYCERIN,CETERYL GLUCOSIDE,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE,CEPRYLIC TRIGLYCERIDA & TEPRENONE,MARIS AQUA  (DEAD SEA WATER),GLUCONOLACTONE,SHEA BUTTER,CALENDULA OFFICINALIS FLOWER OIL,DEHYDROACETIC ACID,SODIUM BENZOATE,ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL,BORAGO OFFICINALIS SEED OIL,ANTHEMIS NOBILIS CHAMOMILE FLOWER EXTRACT,ROSA CANINA FRUIT OIL,GINGKO BILOBA LEAF EXTRACT,OENOTHERA BIENNIS OIL,ALGAE DUNALIELLA EXTRACT,HONEY EXTRACT,SIMMONDSIA CHINENSIS JOJOBA SEED OIL,ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT,VITAMIN E,ASCORBID ACID,CITRAL,COURMARIN,HEXYL CINNAMAL,LIMONENE,LINALOOL


Moja opinia : 
Krem ma bardzo lekką, delikatnie żelową konsystencję, która bardzo szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając żadnej tłustej warstwy. Było to dla mnie lekkie zaskoczenie bo jednak krem na noc zawsze był u mnie bardzo treściwy. 
Działanie nawilżające ma na bardzo wysokim poziomie. Skóra po nałożeniu jest mięciutka, świeża i nie obciążona - tak jak byśmy naturalnie same z siebie nawilżyły twarz :) wiem, może to brzmi śmiesznie ale takie odczucie mam za każdym razem jak używam ten krem :) 
Moim zdaniem ten krem sprawdzi się idealnie przy tłustej cerze, która potrzebuję nawilżenia ale bez obciążania skóry twarzy ciężkimi składnikami w kremie. Dla mnie jako posiadaczki cery suchej ten krem sprawdza się bardziej jako krem na dzień - pod makijaż niż na noc bo tak jak mówiłam lubię czuć wieczorem, że coś mam nałożone na twarzy. 

Cena : 80 zł 
Dostępność : ekrem.pl 

Teraz czas na okolice oczu 
Uplift Firming Eye Gel - Ujędrniający żel napinający pod oczy 
Opis producenta : 
Nietłusty żel ujędrniający, opracowany dla ochrony najwrażliwszej skóry wokół oczu, redukuje opuchnięcia, rozjaśnia cienie i przeciwdziała przedwczesnym oznakom starzenia. Doskonale zbilansowana formuła zawierająca wygładzający sok z aloesu, wyciąg z rumianku, głęboko odżywczy wyciąg z algi Dunaliella, minerały z Morza Martwego oraz witaminy C i E. Ekstrakt z granatu i esencja zielonej herbaty stymulują skórę, podobnie jak ujędrniająca elastyna.
Skład : 
AQUA,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE,GLYCERINPROPYLENE GLYCOL,DIMETHICONE,DEAD SEA WATER,XANTHAN GUM,GLUCONOLACTONE,CAPRYLIC TRIGLYCERIDE,CHAMOMILE FLOWER EXTRACT,DEHYDROACETIC ACID,ELASTIN (MARINE),SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED EXTRACT,SODIUM BENZOATE,CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT,PUNICA GRANATUM EXTRACT,ALGAE DUNALIELLA EXTRACT,ASCORBIC ACID,VITAMIN E,CITRONELLOL,HEXYL CINNAMAL,LIMONENE,LINALOOL


Moja opinia : 
Nie jest chyba tajemnicą, że moja skóra pod oczami wygląda dosyć staro jak na mój wiek. W sumie od kiedy pamiętam miałam zmarszczki, może dlatego, że jestem alergikiem i moje oczy w sezonie letnim zmieniają się w czerwone światła. Krem pod oczy to dla mnie podstawa, musi dobrze nawilżać i delikatnie napinać skórę by korektor nie zbieram się w szczelinach w takich ilościach. 
Ten żel ma leciutką formułę. Delikatnie chłodzi przy aplikacji, więc stanął w mojej lodówce by jeszcze bardziej spotęgować efekt i ukoić moje oczy po nocy, kiedy są dosyć spuchnięte. Od momentu kiedy go używam, nie zauważyłam redukcji zmarszczek, ale też nie oszukujmy się, ze jakiś produkt nam to zrobi, no i rozjaśnienia też nie zaobserwowałam . Jedynie możemy wpływać na stan nawilżenia naszej okolicy co ten żel robi w 100 %. Idealnie sprawdza się pod korektor, ze względu na formułę bo szybko się wchłania i nie powoduje rolowania korektora.  Delikatnie napina skórę, przez co korektor nie pakuje mi się tak w moje głębokie zmarszczki. 
Moim zdaniem jest to dobry nawilżający produkt pod oczy jednak dla mnie ciut za słaby i muszę wieczorem nakładać dodatkowo coś bardziej treściwego. 



Cena : 100 zł 
Dostępność : ekrem.pl 

Na koniec perełka, coś z czym spotkałam się pierwszy raz 
Marvelle Rejuventaing Mask - Maseczka odmładzająca 
Opis producenta : 
Maseczka została opracowana w oparciu o działanie pola magnetycznego, by odżywić skórę, ujędrnić i zapobiec powstawaniu zmarszczek. Dzięki jej działaniu cera wygląda i czuje się znacznie młodziej niż kiedykolwiek. W składzie Marvelle Rejuvenating Mask znajduje się niezwykle cenne i znane ze swojego silnie nawilżającego, odżywiającego i oczyszczającego działania Czarne Błoto Mineralne z Morza Martwego a także opiłki naturalnego żelaza stosowane od lat w celach leczniczych w chińskiej akupunkturze. Innymi cennymi składniami są nawilżające oleje: jojoba, olejek ze słodkich migdałów a także masło kokosowe oraz witamina E. Struktura, skład oraz działanie zapewniają niezwykły relaks w domowym zaciszu.
Skład : 
IRON OXIDES,GLYCERIN,BUTYLENE,GLYCOL,DIMETHICONE,CYCLOMETHICONE,ISOPROPYL PALMITATE,SIMMONDSIA CHINESE (JOJOBA) SEED OIL,THEOBROMA CACAO SEED BUTTER,CAPRYLIC,TRIGLYCERIDA,PRUNUS AMYGDALUS DULCIS,CERA ALBA,BORAGO OFFICINALIS SEED OIL,OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL,SILT (DEAD SEA MUD) EXTRACT,PHENOXYETHANOL,VITAMIN E,ANTHEMIS NOBILIS (CHAMOMILE) FLOWER OIL,MANTHA PIPERITA OIL,EUGENOL,HEXYL CINNAMAL,LINALOOL

Moja opinia : 
Maska ma konsystencję i kolor gęstego błota. Nakładanie maski nie różni się niczym od tradycyjnych masek jednak ściąganie.... no tu przeżyłam szok. Maseczkę ściąga się dołączonym magnesem, który należy owinąć w chusteczkę i poruszać tuż nad naszą skórą idąc od dołu do górnej części twarzy. Czy to nie brzmi futurystycznie ?! Maska w całości zostaje przyciągnięta przez magnes nie pozostawiając żadnych resztek na naszej skórze. 
No ale maseczka to też działanie a nie tylko bajerancki system ściągania. 
Maska po użyciu zostawia tak niesamowicie nawilżoną i jędrną skórę, że nie jeden krem nawilżający ma gorsze działanie. A wszystko to przez zawarte w masce olejki. Dodatkowo pięknie wycisza podrażnioną skórę - w moim przypadku wypryski. Stają się bledsze a przez to skóra wygląda bardzo zdrowo. 
Podsumowując, maseczka mnie bardzo zaskoczyła, cudownie nawilża i odżywa skórę, cera wygląda po niej niesamowicie :) i dzięki czemu stoi u mnie na czele ulubionych :) 
Cena : 161,90

Dostępność : ekrem.pl 


I to by było tyle :)
Kosmetyki dostępne na stronie ekrem.pl oraz ich fanpage  

Spotkałyście się kiedyś z tą marką ?

Buzzziaki 
Natalia 

6 komentarzy :

  1. ale jakie piękne opakowania mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak tam ze składami tych kosmetyków? Nigdzie w sieci ich nie widzę, a chętnie rzuciłabym okiem przed zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze miec ten krem na noc !!! Super
    http://martusiasworld.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawił mnie krem na noc bo z tego co piszesz jest dobry dla cer tłustych, a ja właśnie taką mam ;) a ta maska którą ściąga się magnesem wydaje się równie interesująca :) szczerze powiedziawszy o takiej metodzie ściągania maski jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)